Αποστολέας Θέμα: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά  (Αναγνώστηκε 74104 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Yelfig

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5454
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #315 στις: Αύγουστος 05, 2014, 09:19:28 μμ »
Ολα είναι ίδια...η μονη διαφορά είναι στα πιστόνια που στα gt3 δίνουν πιο πολύ συμπίεση.

Αποσυνδεδεμένος grtpuntakias

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 112
  • PUNTO GT ( x2)
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #316 στις: Αύγουστος 05, 2014, 09:26:41 μμ »
Δηλαδη μοτερ  gt2 .(καπακι με κορμο εννοω) με την εισαγωγη την πλεξουδα και ολα τα υπολοιπα απο gt3 δουλευει κανονικα ;;
<--- 1st GT <-2

Αποσυνδεδεμένος antonis_

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 700
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #317 στις: Αύγουστος 06, 2014, 07:08:15 πμ »
Παιδια εκτος απο τον αισθητηρα λ.και το μοτερ ρελαντι υπαρχει αλλη διαφορα σε gt1/2 με  gt3 ;; . Δηλαδη κεφαλη απο gt2 κανει στο gt3;κορμος;;
στο εχω 3αναπει ναμιζω οτι δεν κανουν αυτα που λες...αλλο μοτερ το ενα αλλο μοτερ το αλλο...τωρα εσυ αν θες να κανεισ το παντρεμα καντο και πες μας τις εμπηριες σου... :p αλλα καπακια εχουν τα gt1 2 αλλο τα 3αρια...αλλα εμβολα αλλη συμπιεση...αν εννοεις ενα σκετο κορμο αδειο τοτε ειναι ολοι το ιδιο...
Η πουνταρα ειναι μουν@ρ@..

Αποσυνδεδεμένος GT4LIFE

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3020
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #318 στις: Αύγουστος 06, 2014, 11:20:43 πμ »
Παιδια εκτος απο τον αισθητηρα λ.και το μοτερ ρελαντι υπαρχει αλλη διαφορα σε gt1/2 με  gt3 ;; . Δηλαδη κεφαλη απο gt2 κανει στο gt3;κορμος;;
η κεφαλη ειναι εντελως διαφορετικη στοιν θαλαμο καυσης με του gt3 να δινει μεγαλυτερη συμπιεση.
ο κορμος ειναι ιδιος..τα αλλα ειναι γνωστα..(λ  μοτερ ρελαντι)

Αποσυνδεδεμένος ngt

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1923
  • /\/\/\ Αυτη τη τουρμπινα εχω στο ουνο μου !
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #319 στις: Αύγουστος 06, 2014, 12:12:18 μμ »
Δηλαδη μοτερ  gt2 .(καπακι με κορμο εννοω) με την εισαγωγη την πλεξουδα και ολα τα υπολοιπα απο gt3 δουλευει κανονικα ;;

-Το GT3 καπακι δεν εχει τη κυκλικη πατουρα ωστε σε συνδυασμο με τα πιστονια η μαμα FiAT πηγε απο 7,8:1 στο GT1-2 στο 9:1 στο GT3
(Το GT3 καπακι εχει 3cc λιγοτερο θαλαμο καυσης) ενω οταν το δουνε τα ρεκτιφιε αρχιζουν και λενε "Ειναι απο ατμοσφαιρικο αυτο που το βρηκες ? δεν κανει ! θα σου κανω πατουρα"
Μια ακομη μικρη διαφορα που εχει το GT3 καπακι ειναι το σωληνακι του νερου που φευγει απο τη μεση ειναι με κουρμπα. και βολευει καλυτερα για το σωληνακι που παει στα νερα.
-Η εισαγωγη απο GT3 ειναι εντελως διαφορετικη και δεν κανει για GT1-2 και το αντιθετο.


Με λιγα λογια ομως δεν υπαρχει καποια μεγαλη δυσκολια στο να κανεις συvδυασμους, αν ο μαστορας σου εχει ορεξη.


Επισης ενος παιδιου το GT2 ημ παραγωγης 10-1996 εχει ηδη μοτερ και εγκεφαλο GT3 και το καπακι του ειναι ημ. παραγωγης 3/1996 (GT3 κ αυτο) και δεν ειναι μοντα, αν πας με αρ.πλαισιου βγαζει στο eper μοτερ GT3 και εκει...

Αποσυνδεδεμένος ngt

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1923
  • /\/\/\ Αυτη τη τουρμπινα εχω στο ουνο μου !
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #320 στις: Απρίλιος 15, 2016, 03:34:56 πμ »
Δυναμομετρησεις απο τα αρχεια της αντιπροσωπειας των δυο διαφορετικων μοτερ που εβγαιναν για το Punto GT.
Το μοτερ υψηλοτερης συμπιεσης που το φορανε τα GT3 (και μερικα  GT2) το ονομαζει CF2*

Αποσυνδεδεμένος GT4LIFE

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3020
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #321 στις: Απρίλιος 15, 2016, 09:21:49 πμ »
παρατηρω την καμπυλη της ροπης ποσο διαφορετικες ειναι απο το ενα στο αλλο..το 1ο φουσκωνει προφανως πιο αργα και βγαζει πιο γραμμικη καμπυλη και το 2ο φουσκωνει νωριτερα λογο συμπιεσης και εχει ενα ξεσπασμα εκει αλλα τελειωνει πιο γρηγορα...χανει και σε απολυτη δυναμη οπως ξερουμε 6 αλογα που φαινονται και στο δρομο καθως ειναι γνωστο οτι το GT1 ειναι ελαφρως πιο γρηγορο απο το GT3..φορανε και διαφορετικο εκκεντροφορο που κανει και αυτος μια διαφορα..

Αποσυνδεδεμένος teoGT3

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1038
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #322 στις: Ιούνιος 25, 2016, 01:08:58 μμ »
Γιωργη αυτο με τα 6 αλογα παραπανω,θεωρητικα μονο αποδειχθηκε στους αριθμους γρηγοροτερο τελικα απο τα gt3,ισως αυτα τα ονομαστικα 6 αλογα παραπανω,να ηταν μονο στα χαρτια,και τα GT3 λογο συμπιεσης αντισταθμιζαν την διαφορα στον δρομο..Ειδικα σε απολυτη δυναμη,η ελαφρως γρηγοροτερο,δεν ξερω αν ειχες ποτε μαμα gt 1-2 απο 1το χερι,κανοντας δοκιμες με αντιστοιχα μαμα 3αρια,διοτι εγω οταν ειμουν μαμα,ολα αυτα τα χρονια,με οσα 1-2,ειχα πατησει,εκτος εξαιρεσεων,παντα ειμουν μπροστα,ειτε ελαχιστα,ειτε αρκετα παραπανω,ακομα και στα ψηλα,οπου τα 3αρια υστερουν,λογο ηπιου εκεντρου τους ανοιγα διαφορα...

Αποσυνδεδεμένος antonisGT

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 211
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #323 στις: Δεκέμβριος 15, 2016, 01:05:44 πμ »
Nα προσθεσω οτι ενω το αμαξι μου ειναι gt3,1997,με αυτοματο ρελαντι αλλα και με τον κωδικο του,το τιμονι ειναι απο gt2 μιας και απο 3αρι εχουν διαφορες.
Πρεπει να ειναι απο αυτα πανω στις αλλαγες.

Αποσυνδεδεμένος SidoGT

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5285
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #324 στις: Δεκέμβριος 16, 2016, 06:32:58 μμ »
Τι είναι το αυτόματο ρελαντι;εννοεις τη βαλβίδα πάνω στην εισαγωγη;Το τιμόνι 2-3 είναι ίδιο
16V project in progress

Αποσυνδεδεμένος ThanosGt

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 58
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #325 στις: Δεκέμβριος 16, 2016, 08:58:43 μμ »
Νομίζω ότι δεν είναι ίδιο το τιμόνι. Στο 3 το σήμα της Fiat είναι το μπλε νικελ όχι το ανάγλυφο πλαστικό

Αποσυνδεδεμένος teoGT3

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1038
Απ: Γενιές Gt και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
« Απάντηση #326 στις: Μάιος 05, 2017, 01:28:47 μμ »


Eδω φωτο απο το βιβλιο της fiat με τα τεχνικα χαρακτηριστικα του gt3,η επιβεβαιωση,στο compression ratio η ονομαστικη συμπιεση ανερχεται στο 9 προς 1...