Αποστολέας Θέμα: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα  (Αναγνώστηκε 14867 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος JohnyPar

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 303
  • Powered by Rallye Technik
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 19, 2008, 04:54:31 μμ »
Ενα φιλαρακι που ασχολειτε με νικελωματα μου ειχε πει οτι μακρια απο κινητηρες τα νικελωματα...και στα μηχανακια και στα αυτοκινητα...το βουρτσισμα μου ειχε πει οτι κανει μια αντιδραση στο μεταλλο αλλαζοντας του την συνθεση του κανοντας το υπερβολικα ευαλωτο...και το νικελωμα...αυξανει τρομερα τις θερμοκρασιες αφου δημιουργειτε στην ουσια μια κρουστα απο μεταλλο στην οποια εγκλωβιζετε η θερμοτητα!!!Σαν οπτικο αποτελεσμα οντως ειναι απιθανο...βεβαια!!!

Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 18, 2008, 05:07:06 πμ »
παρτε μια γευση!

Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h

Αποσυνδεδεμένος SidoGT

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5080
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 18, 2008, 07:56:59 πμ »
Αντιγράφετε..αντιγράφετε....χαχα πολύ ωραίο παίδες :oneup:, τελικά βούτηγμα έφαγε έ?Άντε πότε θα σας δούμε?Έχουμε συνάντηση :offtopic:
16V project in progress

Αποσυνδεδεμένος Futura

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 8943
  • 8V PAIN!
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 18, 2008, 09:36:16 πμ »
 Πολυ καλο! Μεγιες!  :)

Αποσυνδεδεμένος giannis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • puntogralle coming soon...
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 18, 2008, 03:40:40 μμ »
δεν νομιζω οτι ειναι βουτα αυτο.βουρτσα ειναι εεεεε?βεβαια μπορει να κανω και λαθος. :p ακομα μια φορα να σας πουμε μπραβο ρε αλανια.
καμια πλατεια τιποτα?

Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 19, 2008, 03:31:43 πμ »
Αντιγράφετε..αντιγράφετε.χαχα πολύ ωραίο παίδες :oneup:, τελικά βούτηγμα έφαγε έ?Άντε πότε θα σας δούμε?Έχουμε συνάντηση :offtopic:

xaxa

τριψιμο με γυαλοχαρτα και μετα πανοβουρτσα!

Οταν κατεβουμε αθηνα θα μας δειτε!
Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h

Αποσυνδεδεμένος dimitris7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1824
  • Τα πράγματαθαγίνουν χειρότερα πριν γίνουν καλύτερα
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 19, 2008, 12:27:46 μμ »
Αυτος ομως να ξερεις οτι για να μεινει ετσι οπως ειναι θελη πολυ καλη συντηρηση!!!Με αλοιφη και τριψιμο!  :oneup:
    ston peraia to limani einai vathi!!!

Αποσυνδεδεμένος UNO_Power

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 260
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 19, 2008, 01:41:29 μμ »
Ρε παιδια.οταν γυαλιζεις αλουμινιο δεν χρειαζεται γυαλοχαρτο.με το γυαλοχαρτο χαραζεται η επιφανεια(γεμιζει πορους) το οποιο εχει σαν αποτελεσμα ναι μεν στην αρχη να γυαλιζει αλλα μετα αρχιζει να θολονει και να χανει την γυαλαδα(γυαλιζει οσο εχει την αλοιφη πανω)...
Εγω πριν 3 χρονια ηθελα να κανω γυαλισμα το μοτερ απο το παπακι!ετυχε και μιλισα με εναν που ασχολιοταν παλια με κετσεδες...
Το γυαλισμα του αλουμινιου το λενε κετσαρισμα!(κετσες=αρνισιο μαλι)..
Εχουμε και λεμε.
Για αρχη περνουμε ενα σπρει διαβροτικο...το οποιο το ριχνουμε πανω στο αλουμινιο και το αφηνουμε να φουσκοσει.(το συγκεκριμενο σπρει αφαιρει τα παντα χρωμα λαδιλα κ.λ.π)αφου δραση για κανα 2-3 λεπτα το σκουπιζουμε και επαναλαμβανουμε ετσι ωστε να μην εχει πανω τιποτα η επιφανεια!
Στην συνεχεια...περνουμε τροχο η δραπανο ηλεκτρονικο! για να μπορουμε απο την σκανδαλη να αυξομιονουμε την ταχυτητα(το γυαλισμα θελει λιγες στροφες...στις πολλες αρχιζει και διαλιεται η βουρτσα η η βουρτσα καιει το αλλουμινιο)...
Αφου τωρα εχουμε παρει το καταληλο εργαλιο...τωρα σειρα εχει η βουρτσα.Για να γιαλισει το αλουμινιο χρειαζεται γουνα!
δηλαδη 100% μαλι(αρνισιο κετσε αν μπορει να βρεθει)Στην αγορα κυκλοφορουν πολλες βουρτσες μαλινες...(προσοχη εαν η βουρτσα ειναι απο συνθετικο μαλι δεν κανει)
Θελει να ναι καλη πιοτητα π.χ της 3Μ(με την αφη θα το καταλαβετε αν ειναι μαλινη η συνθετικη)...
Στην συνεχεια χρειαζομαστε μια γυαλιστικη αληφη(πιστευω καλητερα θα ειναι με ειδικη γιαλιστικη αλοιφη για αλουμινια)...δεν την εχω δοκιμασει.
Βαζουμε αλοιφη πανω στην γουνα και στο κοματι που θελουμε να γυαλισουμε (δεν χρειαζεται πολυ αλιφη) και αρχιζουμε...
*καλο θα ηταν να εχουμε και αλλα μεγεθη βουρτσας μικρα-μεγαλα,και γιατι μπορει να χρειαστουν αλλα και σαν αντακακτικα!

Αντε και DO IT YOUR SELF..
Ελπιζω να βοηθησα...θα στειλω και φοτος απο το μοτερ απο το παπακι!!! :clap:

Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 21, 2008, 04:51:23 πμ »
και ποιος σου ειπε οτι καναμε με μονο ενα γυαλοχαρτο? 8 διαφορετικα γυαλοχαρτα χρησιμοποιησαμε για να φυγουν οι ποροι και οι γρατζουνιες. Χωρις αυτα το καπακι θα ηταν σαγρε.

Εσυ μονο βουρτσα βαζεις απο οτι διαβαζω. Το σαγρε ομως πως θα γινει λειο?

πριν το τριψιμο :


μετα το τριψιμο και πριν το γυαλισμα :


μετα το γυαλισμα :
Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h

Αποσυνδεδεμένος Futura

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 8943
  • 8V PAIN!
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 21, 2008, 05:16:18 πμ »
 Χρονια μπροστα οι broz! Πολυ καλο!  :oneup:

Αποσυνδεδεμένος TZAK

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5599
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 26, 2008, 01:30:58 μμ »
πολυ ωραιο κ ποιο σωστο οπως ειπε κ ο turbinesto ,κατα τ αλλα γινεται κ με τους δυο τροπους που περιγραψατε. μπραβο παιδια   :oneup: :oneup:
1 stage remove mothers filter
2 stage put k&n filter
3 stage close the hood !!!!

Αποσυνδεδεμένος UNO_Power

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 260
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 26, 2008, 01:37:28 μμ »
Πραγματικα κανατε πολυ μερακλιδικη δουλεια!
ΟΙ οδηγειες που εδωσα ειναι για λεια επιφανεια!
στην περιπτωση μας ομως χρειαζεται γυαλοχαρτο!

Αποσυνδεδεμένος TZAK

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5599
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 26, 2008, 01:40:32 μμ »
Πραγματικα κανατε πολυ μερακλιδικη δουλεια!
ΟΙ οδηγειες που εδωσα ειναι για λεια επιφανεια!
στην περιπτωση μας ομως χρειαζεται γυαλοχαρτο!
πρεπει να μαυρισαν πολυ τα χερια ! αλλα τι αναγκη εχετε εσεις, αφου τα εχετε 4 !!!    :rofl: :rofl:
1 stage remove mothers filter
2 stage put k&n filter
3 stage close the hood !!!!

Αποσυνδεδεμένος unoturbo

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 115
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 16, 2009, 11:52:46 μμ »
Εγω έκανα μια δοκιμή με 2 σμιριδοπανα  80αρι και 100αρι   και μετα ενα 300αρι Νερού..

Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιήτικό για μένα..

μου πήρε 2 ωρες (6 επισόδια φιλαρακια. λολ)

σκεφτομαι να κανω και την εισαγωγή αλλα πρέπει να παω πρώτα καμια βδομαδα γυμναστήριο.  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:







Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Γυαλισμένα μέρη κινητήρα
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 19, 2009, 08:27:07 μμ »
ωραιος φιλε. τετοια δουλεια θελει υπομονη.

Αν γινει κ η εισαγωγη θα χαζευει κοσμος!
Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h