Αποστολέας Θέμα: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος  (Αναγνώστηκε 24262 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος suboy

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 308
  • GT lover...
Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 02:54:26 μμ »
ανοίγω ενα νεο θεμα σχετικά με το δυναμό και την ταση που πρέπει να υπαρχει σε ενα gt. το ολο θεμα ξεκινάει με το οτι κάποια
στιγμή μετα απο 4-5 χρονια η μπαταρία (Banner) άρχισε να μην δειχνει ιδιαίτερα ζωντανή, χωρις να σημαίνει οτι με άφησε η οτι έμεινα απο ρεύμα.
αλλαγή μπαταρίας με καινούρια (bosch S5 52Ah) + γειώσεις. απο την πρώτη μιζια η διαφορά ειναι εμφανέστατη.

το ερώτημα μου ειναι οτι η ταση που μετράω μετα απο 2-3 μηνες μεσω του apexi timer και με ψηφιακό πολυμετρο ειναι 13,5.
max παράδειγμα κρύο ειναι 14,0 και με φώτα + βεντιλατερ εχω δει και 12,9.
προχώρησα σε μέτρηση με διαγνωστικό (μέτρηση τασης) απο mercedes το οποίο έδειχνε ρελαντί 14,0 & 14,4 πανω απο 2,000 στροφές.
τι να πιστέψω οταν 2 όργανα δείχνουν διαφορετική ταση?  σωστη ταση ειναι 14,4? ( σε 2-3 αυτοκίνητα φίλων αυτη δείχνει και το apexi.)
αν υποθέσουμε οτι υπάρχει πρόβλημα στο δυναμό , εχει κάποια σημάδια προειδοποίησης?


Αποσυνδεδεμένος lanciaturbo

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 313
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:11:34 μμ »
k εμενα το αρεχι χωρις φωτα δουλευει πανω απο 14v  αλλα την γειωση του την εχω παρει απευθειας απο την μπαταρια για να μην εχω απωλειες

Αποσυνδεδεμένος Yelfig

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5260
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:14:05 μμ »
Αφού μέτρησες με πολύμετρο στη μπαταρία κ με το ApexI τότε κάτι τρέχει με το τεστερ της Mercedes..

η ταση που μετράω μετα απο 2-3 μηνες μεσω του apexi timer και με ψηφιακό πολυμετρο ειναι 13,5.
max παράδειγμα κρύο ειναι 14,0 και με φώτα + βεντιλατερ εχω δει και 12,9.

Απολύτως φυσιολογικό είναι αυτό που γράφεις...
Με το που βάζεις μπρός πρέπει να βλέπεις 14+...λογικό να πέφτει στο 12.9V με αναμμένο βεντιλατέρ καθώς τραβάει πολύ ρεύμα..

Αν βάλεις χοντρό καλώδιο από τη μπαταρία στο δυναμό θα δείς παραπάνω..

Δές κ αυτό το topic..

Αποσυνδεδεμένος suboy

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 308
  • GT lover...
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:40:02 μμ »
ειμαι αρκετα περίεργος και το παραμικρό ισως να το κανω θεμα. αλλα αυτό το 14.4 που βλέπω σε αλλα αμάξια (4efte) με παραξενεύει...

το δυναμό πως ξέρουμε αν δουλεύει σωστά η υπολειτουργεί? 

Αποσυνδεδεμένος Yelfig

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5260
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 17, 2008, 03:52:33 μμ »
Αρχίζει κ τελειώνει νωρίς η μπαταρία ή και φωτίζει πιό δυνατά το καντράν όσο ανεβαίνουν οι στροφές  :shock: όταν έχεις πρόβλημα με το δυναμό..
Μιά χαρά είσαι...don't worry..
Βάλε αν θές χοντρό καλώδιο μπαταρία-δυναμό κ θα βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση..

Αποσυνδεδεμένος dimitris7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1824
  • Τα πράγματαθαγίνουν χειρότερα πριν γίνουν καλύτερα
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 01:19:57 μμ »
Κοιτα επειδη ειχα παθει και εγω προβλημα με το δυναμο,οταν χαλασει το δυναμο δεν την φορτιζει την μπαταρια και το apexi δεν δειχνει πανω απο 13 οταν δουλευει και δεν ανεβαινει καθολου μονο πεφτει οταν αναβεις φωτα και τα σχετικα.Πηγα και το εφτιαξα εβαλα και χοντρο καλωδιο και απο τοτε με το που βαζω μπροστα παει 14.4 και αμα τα αναψω ολα το πολυ να πεσει 13,9  :oneup:
    ston peraia to limani einai vathi!!!

Αποσυνδεδεμένος Futura

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 8739
  • 8V PAIN!
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:36:58 πμ »
 Eμενα οταν αναβει και βεντιλατερ πεφτει μεχρι 12,9 αν θυμαμαι καλα και αναβοσβηνει..Μολις σβησουνε ολα ανεβαινει παλι στο 13,7 αν θυμαμαι καλα..! Αρα εχω καταληξει οτι χρειαζομαι καλυτερες γειωσεις..!  ;)
"Oσο παλιωνει.. Η που#$α μεγαλωνει!!!"

Αποσυνδεδεμένος dimitris7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1824
  • Τα πράγματαθαγίνουν χειρότερα πριν γίνουν καλύτερα
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:39:58 πμ »
Ναι Χρηστο,σου αναβοσβηνει γιατι εσυ το εχεις ριθμισει,οπου θελεις το ριθμιζεις.Και εμενα ετσι επεφτε πολυ κατω οταν αναβανε ολα αλλα απο την στιγμη που εβαλα χοντρο καλωδιο δεν παει πουθενα  :oneup:
    ston peraia to limani einai vathi!!!

Αποσυνδεδεμένος joykiller

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1833
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 01:16:16 μμ »
εγω παντως απο τις εποχες του ηχοσυστηματος εχω ενα δυναμο απο αρκουδισιονατο πουντο με περιεληξη και πλεον παιζει στα 115Α περιπου.μπαταρια την εχω πισω και απο μπρος φευγει ενα καλωδιο 0 gauge το πιο χοντρο που παιζει δηλαδη λογω ηχου το ειχα...καλα παιζει το ολο θεμα.με φωτα αναμενα ξερω γω ειμαι πολλες φορες πανω απο 13.6 σε πορεια.δλδ κατω απο 13 δν βλεπω με την καμια υπο οποιοεςδηποτε συνθηκες (βεντιλατερ κλπ).
Ουγκ...απλα ουγκ...

Αποσυνδεδεμένος suboy

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 308
  • GT lover...
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 24, 2008, 02:34:44 μμ »
0 gauge δεν είναι το πιο χοντρό.

Αποσυνδεδεμένος suboy

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 308
  • GT lover...
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 03:32:21 πμ »
άργησα να απαντήσω. Sorry.

υπάρχει το 00 που ειναι σχεδόν διπλάσιο. αυτο ειναι σχετικό και αναλογα την εταιρία. παράδειγμα κάποιες χρησιμοποιούν αντι για μεγαλύτερη πλεξούδα πιο χοντρούς αγωγούς σε σχεδόν ίδιο πάχος με το 0. αν βρω φώτο θα ανεβάσω.

Αποσυνδεδεμένος joykiller

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1833
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 29, 2008, 03:08:41 μμ »
ο χριστος και η παναγια...μονο ενα μερος μπορω να σκεφτω να το βαλουνε αυτο το καλωδιο αυτη που το φτιαχνουνε (και δν ειναι σε αμαξι...)
Ουγκ...απλα ουγκ...

stio4

  • Επισκέπτης
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 04:37:34 μμ »
εμενα το ανωτατο που βλεπω οτα βαζω μπρος το αμαξι ειναι 13,5 και με φωτα αναμενα και τα λοιπα πεφτει μεχρι και 11,8. απο οτι καταλαβα πρεπει να βαλω και εγω χοντρο καλωδιο η παιζει και κατι αλλο σ εμενα?   

Αποσυνδεδεμένος JIMMYSGT

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1723
  • Μη μου τους όρχεις τάρατε !!!
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 04, 2009, 12:48:12 πμ »
μου αναψε το λαμπακι της μπαταριας .πρεπει να ειναι δυναμο το οποιο και αλλαχτηκε με καινουργιο περσι.
τι αλλο μπορει να παιζει\?
η φυσα ειναι οκ που βρισκεται μπροστα.

Αποσυνδεδεμένος SidoGT

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5000
Απ: Δυναμό - τάση ηλεκτρικού κυκλώματος
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 08:56:39 μμ »
Αύριο πάω για γειώσεις, ούτε λόγος για άλλη αναβολή απλά παρατήρησα κάτι σήμερα.
Έβρεξε πολύ στην πόλη μου και σχεδόν πλυμμήρισαν όλοι οι δρόμοι.Όταν περνούσα απο λιμνούλα, μετά απο 2-4sec έχανα 1 volt στον βολτόμετρο και αμέσως μετά άκουγα το χαρακτηριστικό σκούξιμο απο το λουρί του δυναμό και μου έσφιγε το μοτέρ στιγμιαία.Αυτό απο τί προκλήθηκε;
Απο τις γειώσεις ή απο ετοιμοθάνατο δυναμο;
16V project in progress