Αποστολέας Θέμα: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.  (Αναγνώστηκε 15429 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TZAK

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5599
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 09:07:07 μμ »
τα καλωδια που πανε στην αντλια τι επαθαν ? διαβρωθηκαν ?
1 stage remove mothers filter
2 stage put k&n filter
3 stage close the hood !!!!

uno_swap_puntogt1

  • Επισκέπτης
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 14, 2009, 09:12:53 μμ »
με τον καιρο αλλοιωνονται τα καλωδια και υπαρχει μια μικρη απωλεια ρευματος αλλα τοσα βολτ δεν εχω ξανακουσει.τοσα βολτ δεν παιφτει στον πυκνωτη μου που εχω και 2 σαμπ 15αρια κικερ!αλλαξε ρελε και αν συνεχισει σε ηλεκτρολογο να το δει και να περασει μια νεα γραμμη στην χειροτερη.

Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 14, 2010, 12:52:50 πμ »
παιδια εγω που μετρησα τη τρομπα με μπαρομετρο εδειχνε 3 bar ρελαντι με υποπιεση μολις  εκλεισα την επιστροφη χτυπησε 6,6 bar καλο αυτο η οχι ?

Δεν ειναι σωστο να κλεισεις τελειως την επιστροφη, γιατι ετσι ειναι σαν να εχεις ενα ρυθμιστη βενζινης τερμα κλειστο που σημαινει οτι θα χαλασει η τρομπα. Απλα βγαζεις την υποπιεση κ ετσι ειναι σαν να πηγαινεις ταπα γκαζι!

Δες κ χωρις την υποπιεση κ πες μας! (εχεις μαμα ρυθμιστη βενζινης, ε?)
Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h

Αποσυνδεδεμένος ngt

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1800
  • /\/\/\ Αυτη τη τουρμπινα εχω στο ουνο μου !
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 14, 2010, 01:04:49 πμ »
Το σωληνακι αυτο δεν εχει μονο υποπιεση αλλα και πιεση.
 Αντισταθμιζει την μεταβαλλομενη αντισταση που δεχεται η βενζινη οταν φευγει απο το μπεκ.
  Αρα δεν βγαζουμε το σωληνακι γιατι γινεται πλουσια στα χαμηλα και φτωχο στις ψηλες τουρμποπιεσεις.

Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 14, 2010, 01:18:00 πμ »
Το σωληνακι αυτο δεν εχει μονο υποπιεση αλλα και πιεση.
 Αντισταθμιζει την μεταβαλλομενη αντισταση που δεχεται η βενζινη οταν φευγει απο το μπεκ.
  Αρα δεν βγαζουμε το σωληνακι γιατι γινεται πλουσια στα χαμηλα και φτωχο στις ψηλες τουρμποπιεσεις.

Δηλαδη αν θες να μετρησεις πιεση στην μπεκιερα τι κανεις? το μετρας ως εχει με την υποπιεση πανω? αυτο μονο αρκει ή κανεις κ την μετρηση χωρις την υποπιεση?

Παρεπιπτωντος μηπως ξερεις ποια ειναι η εργοστασιακη πιεση στην μπεκιερα, με τον μαμα ρυθμ. βενζινης? (GT3)
Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h

Αποσυνδεδεμένος ngt

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1800
  • /\/\/\ Αυτη τη τουρμπινα εχω στο ουνο μου !
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 14, 2010, 09:57:52 μμ »
Για μια μετρηση πιεσης δεν πειραζει καθολου να βγαλεις το σωληνακι (αρκει να το ταπωσεις βεβαια).
 Και μου φαινεται για να μετρησεις πιεση στην μπεκιερα κοιτας χωρις υποπιεση για να ειναι ακριβως στο 0 ο ρυθμιστης.

Εδω το πινακακι λεει κανονικη λειτουργια πιεση καυσιμου 2,8-3,2 μαλλον εννοει με την υποπιεση και μεγιστη 5,5 (ταπα τουρμποπιεση) !
Ειδαλλως απο προσωπικη εμπειρια δεν εχω μετρησει ακομη πιεση καυσιμου καθολου.
http://i254.photobucket.com/albums/hh92/ngt_pics/puntogt.gif?t=1266177159

Αποσυνδεδεμένος Twins

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 794
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 12:21:33 πμ »
Για μια μετρηση πιεσης δεν πειραζει καθολου να βγαλεις το σωληνακι (αρκει να το ταπωσεις βεβαια).
 Και μου φαινεται για να μετρησεις πιεση στην μπεκιερα κοιτας χωρις υποπιεση για να ειναι ακριβως στο 0 ο ρυθμιστης.

Εδω το πινακακι λεει κανονικη λειτουργια πιεση καυσιμου 2,8-3,2 μαλλον εννοει με την υποπιεση και μεγιστη 5,5 (ταπα τουρμποπιεση) !
Ειδαλλως απο προσωπικη εμπειρια δεν εχω μετρησει ακομη πιεση καυσιμου καθολου.
http://i254.photobucket.com/albums/hh92/ngt_pics/puntogt.gif?t=1266177159


απο αυτο που διαβασα, υποθετω οτι το 5,5 ειναι το μεγιστο που μπορει να δωσει η τρομπα, ισως κ να μην χρειαστει να δουλεψει τοσο τσιτα. Ενω απο την αλλη, το 2,8-3,2 ειναι το ευρος στην μπεκιερα.
Punto GT3, 14.8sec@402m, 6.7sec@0-100km/h

Αποσυνδεδεμένος TZAK

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5599
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 12:30:58 πμ »
3,κατι δουλευε κ το παλιο gt1 που ειχα , για την μπεκιερα μιλαω παντα.
δεν θυμαμαι στο overboost ποσο πηγαινε....
1 stage remove mothers filter
2 stage put k&n filter
3 stage close the hood !!!!

Αποσυνδεδεμένος Yelfig

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5310
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 15, 2010, 08:19:36 πμ »
Είναι σχετικά απλό...Αν δε κάνω λάθος η διαδικασία είναι:
Ρυθμίζουμε χωρίς την υποπίεση πχ στα 3.3bar...
Βάζοντας την υποπίεση πέφτει πχ στα 2.7bar (αν έχουμε -0.6 υποπίεση)
Τώρα αν σηκώνουμε 1.5bar πίεση τότε η πίεση στη βενζίνη θα είναι 3.3 + 1.5 = 4.8bar

Για αυτό το λόγο υπάρχουν κ 6μπαρες/8μπαρες αντλίες ώστε να μπορούμε να  έχουμε αρκετή πίεση (αρκεί να υπάρχει κ καλή παροχή εκεί ψηλά)

Αποσυνδεδεμένος dimitris7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1824
  • Τα πράγματαθαγίνουν χειρότερα πριν γίνουν καλύτερα
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 25, 2010, 02:01:58 πμ »
Παιδια καλησπερα θα ηθελα την βοηθεια σας αν ειναι δυνατον.Επειδη σημερα μαλλον μου χαλασε για 3 φορα η τρομπα διοτι παλι αρχισε αυτο το δυνατο σφηρηγμα και το αμαξι πανω απο 4000 στροφες δεν ανοιγει καθολου ειναι λες και μου τραβουν το σωληνακι της βενζινης απο το αμαξι. θια θελατε να με βοηθησετε γιατι μπορει να μου χαλανε μεσα τοσο μικρο διαστημα οι τρομπες?Ας θεσω εγω μερικα ενδεχομενα και μου λετε εσεις την γνωμη σας.
1:ζορισμα τρομπας επειδη παταω τερμα το αμαξι και μεσα δεν εχω βενζινη και ειναι ετοιμο το αμαξι να σβησει και τελικα μενω απο βενζινη.οποτε ολη την ωρα τραβαγε αερα και της γα. το σπιτι
2:μεγαλη πιεση βενζινης απο τον ριθμιστη βενζινης που εχω οποτε σε καθε ανοιγμα που κανω προστηθονται τα συνολικα μπαρ και ξεπαιρναε το οριο της τρομπας και καποια στιγμη τα χαλαει.
3:χαλασμενη βενζινη, αλλα το αποκλειω γιατι θα ειχαν μεινει και αλλοι με τα αμαξια τους,δεν ζω μονος μου σε αυτον τον κοσμο  :p.
4:λαθος ρευμα που πηγαινει στην τρομπα και μου την καιει μετα απο καιρο.

Ακουω γνωμες και ελπιζω να βγαλουμε ακρι.Ευχαριστω  ;)
    ston peraia to limani einai vathi!!!

Αποσυνδεδεμένος GT4EVER

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1702
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 25, 2010, 10:11:48 πμ »
 Μητσο τι τρόμπα φοράς τώρα?
Ο ρυθμιστης βενζίνας σε αμαξι με μπεκ 550άρια, σε 14άρι με συμπίεση κάτω απο 9 και με απλή 2560r δεν εχει λόγο να βρίσκεται πάνω από το 3.5 πάντως, άσχετο αυτό. Είναι κάτι που για να είσαι σίγουρος πάντως το μετράς με μπαρόμετρο σε συνεργείο. Εγώ θα το μέτραγα παντως για να επιβεβαιωσω η να αποκλείσω αυτο το ενδεχόμενο, να ξεπερνας δηλαδη το όριο της τρόμπας. (απο οτι θυμαμαι πρεπει να ειχες μπαρομετρο στο ρυθμιστη βενζινας επανω αλλα δε δουλευε απο τις θερμοκρασιες, σωστα?)Σε καθε περιπτωση και να βρεις την πιεση βενζινας στα 4.5 bar πχ με 550αρια μπεκ, δε ξερω..εγω θα ξαναεφτιαχνα προγραμμα, κατι δε κολλαει. (Θα εβαζα ενα μονιμο 3.5baro βασικα και αμα στεγνωννε η πηγαινε χειροτερα η και τα 2 μαζι, τοτε θα πηγαινα για προγραμμα. Σε καθε περιπτωση δε θα το αφηνα ετσι στα 4 η στα 4.5 bar, ειναι κακο και για μπεκ-βενταλιες κλπ, τα ξερεις..
Μέτρα επισης και τα ρεύματα της τρομπας, δε μπορει να καις ετσι μια τρομπα καθε μηνα.
Το ενδεχόμενο να καις την τρομπα επειδη σανιδωνεις με λαμπακι η σχεδον χωρις καθολου βενζινα μεσα στο ντεποζιτο παιζει και αυτο πολυ, αλλα και τις 3 φορες το ιδιο επαθες? εκτος και εαν τωρα το ξερεις οτι το εκανες στα σιγουρα. οποτε ξερεις 100% ποια ηταν η αιτια.
Sometimes the only way to win is not to play the game

Αποσυνδεδεμένος dimitris7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1824
  • Τα πράγματαθαγίνουν χειρότερα πριν γίνουν καλύτερα
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 25, 2010, 02:39:53 μμ »
βασικα ναι για αρχη θα ηθελα να βγαλω απο τον ριθμιστη πανω αυτο το οργανακι γιατι εχει χαλασει και δειχνει οτι θελει αλλα δεν εχω βιδα για να ταποσω τον ριθμιστη και δευτερον να μετρησω να δω ποσα bar δουλευει.Τωρα οσο αναφορα για την τριτη περιπτωση πιστευω οτι χαλασε επειδη ανοιξα το αμαξι χωρις να εχει βενζινη μεσα τραβαγε αερα και τα επαιξε τι να πω.  :hmm:
    ston peraia to limani einai vathi!!!

Αποσυνδεδεμένος lefterisgt

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 902
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #42 στις: Μάρτιος 25, 2010, 02:54:33 μμ »
Δημητρη δεν λες τι τρομπα φορας.Φανταζομαι η τρομπα ειναι σωστα τοποθετημενει και δεν τσακιζει κανα σωλινακι μεσα στο τεποζιτο η δεν εχει το φιλτρακι της ειναι τερμα κατω τοποθετιμενει κτλ.Το να τσεκαρεις τα ρευματα ειναι ευκολο πολυμετρο βολτα με αναμενα φωτα και βλεπεις τι φερνει πισω!Μετα τσεκαρε και ρυθμιστη βενζινης να δεις τι πιεση εχεις στο κυκλωμα αν εχεις 4,0 bar και πανω ειναι υπερβολικο γιατι αλιωνεται η βενταλια ψεκασμου τον μπεκ.Βαλε ενα 3,5 στη μπεκιερα και τσεκαρε βενζινες μετα!

Αποσυνδεδεμένος dimitris7

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1824
  • Τα πράγματαθαγίνουν χειρότερα πριν γίνουν καλύτερα
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #43 στις: Μάρτιος 26, 2010, 11:10:08 πμ »
Tιποτα Λευτερη οπως ειπαμε θα το ψαξουμε λιγο το θεμα να δουμε τι ειναι αυτο που τις χαλαει ολες.
    ston peraia to limani einai vathi!!!

Αποσυνδεδεμένος TZAK

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 5599
Απ: Κατάσταση αντλίας κ ρυθμιστή βενζίνης.
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 26, 2010, 12:14:19 μμ »
κ το να την αφηνει στεγνη απο βενζινη ειναι παρα πολυ κακο για να μην το πω αλλιως.
αλλα γιατι το κανεις  αυτο ρε Μητσο ??
1 stage remove mothers filter
2 stage put k&n filter
3 stage close the hood !!!!