Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Τεχνικά θέματα - Απορίες / Απ: Ανάβει το λαμπάκι του μπέκ (Check Engine)
« Τελευταίο μήνυμα από insanous στις Χθες στις 09:33:02 μμ »
Αλλαξε μια τα μπουζι, καλο θα ειναι καθε 10000 το περισσοτερο να αλλαζονται, δες και βαλβιδα ψυχρης και μετα τον λ, γιατι και αυτος κανει τετοια, αν ειναι στα τελευταια του
2
Τεχνικά θέματα - Απορίες / Απ: Ανάβει το λαμπάκι του μπέκ (Check Engine)
« Τελευταίο μήνυμα από S1ou στις Χθες στις 01:41:54 μμ »
Γεια και χαρά σε όλους!

Προ λίγων ημερών που έπιασαν τα καλά τα κρύα, το αυτοκίνητο μου ανάβει ανά τακτά χρονικά διαστήματα το check engine light μέχρι να ζεσταθεί αρκετά καλά. Μετά δε ξανα-ανάβει. Γενικότερα δε παραμένει συνέχεια ανοιχτό το λαμπάκι αλλά κυρίως όταν είναι από cold start μέχρι να ανεβάσει στη μέση τη θερμοκρασία. Επίσης όταν έχει αναμμένο το check engine, δεν είναι ότι μου κόβει σε άσχημο βαθμό το γκάζι αλλά λίγο το καταλαβαίνω. Στην αλλαγή ταχυτήτων αργεί να αφήσει τις στροφές του κινητήρα αλλά με το που έχει ζεσταθεί τότε στρώνει σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Ενημερωτικά, το luft έχει αλλαχθεί πρόσφατα και δούλευε άψογα. Δε ξέρω αν φταίνε τα μπουζί (έχουν πάνω από 12.000χλμ) ή τα μπουζοκαλώδια (Magnecore 85 αλλαγμένα από το 2013) ή κάτι άλλο.   :wall:

Ποιά είναι η γώμη σας? Τί πρόβλημα μπορεί να έχει που να δικαιολογεί τέτοια συμπεριφορά?
3
Σύστημα εισαγωγής / Απ: Σκάστρα
« Τελευταίο μήνυμα από ngt στις Δεκέμβριος 09, 2017, 06:30:38 μμ »
κωδικος ανταλλακτικου για γνησια σκαστρα απο S3 ειναι VW : 06A145710N  Bosch : 0280142114
Η μαμισια σκαστρα του puntogt ειναι 0280142102
4
Τεχνικά θέματα - Απορίες / Απ: Ρήγμα στο καπάκι
« Τελευταίο μήνυμα από maxell στις Δεκέμβριος 05, 2017, 09:01:59 μμ »
φτιαχνωνται τα ρήγματα η οχι
5
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά / Απ: Σκάλες Βεντιλατέρ
« Τελευταίο μήνυμα από tornie στις Νοέμβριος 23, 2017, 05:32:51 μμ »
Η θερμοστατικη βαλβιδα που βιδωνει πανω στο ψυγειο διαβαζει την θερμοκρασια του νερου και δινει την εντολη στο βεντιλατερ να δουλεψει σε μικρη η μεγαλη σκαλα. Αν θυμαμαι καλα στο gt ειναι 88-83 η μια εντολη και 92-87 η δευτερη.
Η πρωτη εντολη (οταν το νερο του ψυγειου φτασει τους 88) πηγαινει στην αντισταση του βεντιλατερ κατω δεξια και αφου εχει χασει ταση παει στο βεντιλατερ.  οταν η θερμοκρασια του νερου πεσει κατω απο 83 η βαλβιδα κοβει την εντολη και σταματα το βεντιλατερ.
Αν η θερμοκρασια του νερου στο ψυγειο ξεπερασει  τους 92, η θερμοστατικη βαλβιδα δινει δευτερη εντολη κατ ευθειαν στο βεντιλατερ μεχρι η θερμοκρασια να πεσει κατω απο 87.  Ετσι δουλευει το συστημα. Αν εχεις σωστα πραγματα που δουλευουν (θερμοστατικη βαλβιδα - αντισταση - βεντιλατερ) θα πρεπει να κοιταξεις αν κανουν καλη επαφη οι φισες, ιδιαιτερα της θερμοστατικης βαλβιδας και του βεντιλατερ- τις κουνας την ωρα που θα πρεπει να ειχαν δουλεψει - οπως επισης θα πρεπει να κοιταξεις και την καλωδιοση αν ειναι σε καλη κατασταση
Πολυ σημαντικο να αλλαξεις και τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου μηπως διαβαζει λαθος και σου δειχνει το καντραν λανθασμενη εικονα. προσοχη γιατι εχει 2 αισθητηρες θερμοκρασιας νερου, 1 για τον εγκεφαλο και 1 για το οργανο

Καλησπέρα, το αμάξι το είδε ηλεκτρολόγος και είπε ότι η καλωδίωση είναι μία χαρά. Σήμερα η θερμοκρασία έφτασε πάλι στο ίιδο σημείο και άνοιξε το βεντιλατέρ αλλά στην μεγάλη σκάλα.. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να είναι.. έχω αλλάξει τα πάντα.. οι ασφάλειες είναι οκ και μέσα στην καμπίνα η 30αρα και στο κουτάκι του overboost..

Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά ? Το κουλό είναι ότι στην πορεία εάν ανοίξω την θέρμανση στο 4 το βεντιλατέρ το ακούω που είναι στην μεγάλη σκάλα και η θερμοκρασία δεν περνάει την μέση...
6
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά / Απ: Σκάλες Βεντιλατέρ
« Τελευταίο μήνυμα από ThanosGt στις Νοέμβριος 23, 2017, 12:31:47 μμ »
Η θερμοστατικη βαλβιδα που βιδωνει πανω στο ψυγειο διαβαζει την θερμοκρασια του νερου και δινει την εντολη στο βεντιλατερ να δουλεψει σε μικρη η μεγαλη σκαλα. Αν θυμαμαι καλα στο gt ειναι 88-83 η μια εντολη και 92-87 η δευτερη.
Η πρωτη εντολη (οταν το νερο του ψυγειου φτασει τους 88) πηγαινει στην αντισταση του βεντιλατερ κατω δεξια και αφου εχει χασει ταση παει στο βεντιλατερ.  οταν η θερμοκρασια του νερου πεσει κατω απο 83 η βαλβιδα κοβει την εντολη και σταματα το βεντιλατερ.
Αν η θερμοκρασια του νερου στο ψυγειο ξεπερασει  τους 92, η θερμοστατικη βαλβιδα δινει δευτερη εντολη κατ ευθειαν στο βεντιλατερ μεχρι η θερμοκρασια να πεσει κατω απο 87.  Ετσι δουλευει το συστημα. Αν εχεις σωστα πραγματα που δουλευουν (θερμοστατικη βαλβιδα - αντισταση - βεντιλατερ) θα πρεπει να κοιταξεις αν κανουν καλη επαφη οι φισες, ιδιαιτερα της θερμοστατικης βαλβιδας και του βεντιλατερ- τις κουνας την ωρα που θα πρεπει να ειχαν δουλεψει - οπως επισης θα πρεπει να κοιταξεις και την καλωδιοση αν ειναι σε καλη κατασταση
Πολυ σημαντικο να αλλαξεις και τον αισθητηρα θερμοκρασιας νερου μηπως διαβαζει λαθος και σου δειχνει το καντραν λανθασμενη εικονα. προσοχη γιατι εχει 2 αισθητηρες θερμοκρασιας νερου, 1 για τον εγκεφαλο και 1 για το οργανο
7
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά / Απ: Σκάλες Βεντιλατέρ
« Τελευταίο μήνυμα από tornie στις Νοέμβριος 22, 2017, 11:13:10 μμ »
Καλησπέρα παιδιά,

Σας παρακαλώ πολύ βοήθεια..

Στο αμάξι μου εδώ και μία εβδομάδα παλεύω να βρώ τι φταίει.. Ανεβάζει θερμοκρασίες και δεν ανάβει το βεντιλατέρ ούτε στην μικρή ούτε στην μεγάλη.. Εάν ανοίξω καλοριφέρ ανοίγει την μεγάλη για λίγο και μετά κλείνει.. Εχω βάλει original βαλβίδα και καινούργια αντίσταση και πάλι μου κάνει τα ίδια..

Τι να κάνω ???  :wall: :wall: :wall:

8
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά / Απ: Αισθητήρας Λ
« Τελευταίο μήνυμα από insanous στις Νοέμβριος 02, 2017, 04:23:22 μμ »
Αν τα εχει παιξει το luft, και λαμπικο να το κανεις, δεν κερδιζεις κατι. Δοκιμασε ενα αλλο και μετα κοιτα τις καλοδιωσεις
9
Ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά / Απ: Αισθητήρας Λ
« Τελευταίο μήνυμα από j.pap gt. στις Νοέμβριος 02, 2017, 12:02:39 πμ »
Καλησπέρα..έχω αλλάξει λ καινούργιο..οι τιμές στο οργανακι turbo timer apexi μένουν σταθερές και αλλες φορές παίζουν πάνω κάτω όπως  πρέπει κανονικά όλα αυτά στο ρελαντί εν κινήσει παίζουν κανονικα..επίσης χαμηλά μέχρι τις 2.500 σαν να κάνει μπουκοματα κρατήματα..Λουφτ καθάρισα..υπάρχει περίπτωση να είναι η γραμμη που πάει προς τη φύσα του λάμδα και να υπολειτουργεί?η να τα έχει φτύσει τελείως το Λουφτ?μετά τις 2.500στρ δεν έχω μπουκοματα σκασιματα τίποτα..
10
Τεχνικά θέματα - Απορίες / Απ: Ρήγμα στο καπάκι
« Τελευταίο μήνυμα από j.pap gt. στις Οκτώβριος 26, 2017, 08:47:55 μμ »
Μπες στο car.gr νομίζω πουλάνε κάτι καινούργια για 1600 8v γύρω στα 240ε..αλλιώς μεταχειρισμένο κάνα  100ε βρίσκεις..
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 10